Thursday, June 21, 2012

Dejavu di Kinabalu

Assalamualaikum...

Mode : tengah pegang penyapu sawang untuk hapuskan sawang2 yg sedang berkeliaran di sini (malas sesangat hapdet)



Neway juz nak share lagu ost Slot Akasia "Dejavu di Kinabalu". Tak tau la best ke tidak drama ni (baru 3 episod kan) tp disebabkan Tiz Zakyah Razak yg so comel ada, si Aqasha super duper ensem & mata sepet macam aku (gedik sat) jd aku layan gak. Ada orang cakap drama ni macam drama korea Summer Scent (OK..!!NAK MENGAKU SATU PERKARA : SEBENARNYA AKU BARU PANDAI COPY LINK hihihi).

BUTTERFLY by Melly ft Andhika



Ekceli, lagu ni dah lama tapi sebab drama tu aku dengar balik.

Ni info skit : copy thru fb Tiz Zaqyah

Dejavu (bahasa Perancis) bermaksud "pernah dilihat".

•Perkara/situasi yang sedang kita lalui/rasa/lihat SEKARANG,
Macam sesuatu pengalaman/rasa yang kita PERNAH lalui/lihat SEBELUM ni.

•"Aku macam pernah lalui benda ni..macam pernah mimpi je...DEJAVU lah !!"

Hahahaha....sorry kalau masih tak faham....

Ni lirik lagu tu :-


Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

Reff:
Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
That previous messed up false me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua

Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu

Repeat reff

Sebenarnya hapdet entry ni sebab bila dengar je lagu ni, terus teringat mr fiancee (hati berkata : gatalnya kau Jah haha). Ok, kau (hati) dengki kenapa???Hihihi



with my coming soulmate yg sama-sama sedang menghitung hari saat diijabkabulkan.

Doakan segalanya berjalan dengan baik okey??Amin

Salam,
Mirza Hafifie

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home